Alla inlägg den 28 augusti 2018

Av Marie-Terese Granlöf - 28 augusti 2018 22:36

Ja ikväll va sista sprutan fragmin jag tog, för er som inte vet vad det är så kan jag berätta att det är blodförtunnande medel som ska förebygga proppar i blodet. Proppar i blodet kan man få efter operationer. Ja du kan ju få proppar ändå när som helst men detta togs i syfte postop.

Idag hat jag kokat rödbetor och lagt in, samt sista liter svartvinbärssaft. Man känner sig aldrig så rik som på hösten när man tar reda på skörden. Har plockat en halv sopsäck äpplen och gett bort ikväll med. Vi har så mkt äpplen att jag gärna delar med mig:)

idag kom en vän på besök och jag fick blommor. Hon saknar nog mig lite tro jag, ja jag sakna henne också så det var en kollega och vän.

Vännen och jag ska åka en rundtur i januari, köpa nya kläder till mig i stockholm sen vidare till ullared å shoppa loss. Kanske ett stopp i gbg hos min bror också? Vem vet? Åh längtar till jag få byta ut garderoben med kläder jag tycker är fina å snygga istället flr kläder som döljer och är praktiska.

Nu ska jag äta sista måltiden för idag och virka en mormorsruta.

Hörs!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards