Alla inlägg den 25 augusti 2018

Av Marie-Terese Granlöf - 25 augusti 2018 12:19

Ojoj har sovit bort två måltider!! Det är inte bra. Ja men de bli ju tight idag om man ska få ihop det.

Tanken är att jag ska äta 6 ggr per dag och dricka mkt vatten mellan måltiderna. Det är bara att försöka komma igen. Totalt nu minus 3,4 kilo. Det är ju bra det. Men dietisten anser ju att vågen ställer man bort och viktnedgången ska kännas på kläderna. Ja vilka kläder då kan jag undrA?? Jag går ju i stora tält för att det ska va så komfortabelt som möjligt. Kan inte gå i tighta byxer än då magen är så jäkla öm och svullen. Hängpattar får ja gå i också då behån skaver och sitter just ovan ett opsår. Men det är kul. Bara bita ihop liksom.

Nä jag ska inte gnälla jag är glad att jag har betalat den här operationen och investerat i min egen hälsa. Varje kilo fett som lämnar mig är bara plus i hälsan. Till sommaren kan jag nog springa.

Tänkte köpa kort på 1life där en av mina vänner är. Då har man ju tillgång till simning när som helst. Det är skonsamt. sen styrka så man få ett sådant där fint arsle som alla ska ha nu för tiden?

Hörs!!

Obs vet ej vem rumpan tillhör men lånar bilden.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards