Alla inlägg den 22 augusti 2018

Av Marie-Terese Granlöf - 22 augusti 2018 20:28

Snygga plåster!!

Ja en mindre smickrande mage men den kanske blir platt en dag!! Ikväll mår jag bara bra!! Ätit bra druckit bra känner mig ganska pigg faktiskt. Tagit min första fragminspruta i låret. Lite läskigt att ge sig själv när man är van att ge andra. Gaviscon räddar mig iallafall tack för den uppfinningen. Nä nu blir det idol, kvällsfika å sen hopp i säng.

Av Marie-Terese Granlöf - 22 augusti 2018 13:28

Ja igår opererades jag. Alla operationer var försenade med ca 1,5 timme. Vet inte hur mycket klockan va då jag fick komma på op men vet att jag vaknade på uppvaket då va klockan 13.45 och hade legat där 30 minuter tror jag. En iva ssk tyckte jag va så pigg och fräsch så jag skulle få gå å kissa för att sedan gå på mitt rum. Han påpekade flera gånger att jag var så pigg. Ja tänkte jag så skenet kan bedra. Kände mig så trött så trött. Men var uppe på benen ganska snabbt och var mycket och vankade i korridoren första tiden. Ni förstår jag har och även hade innan op problem med halsbränna/sura uppstötningar. Nu efter op jag rapar konstant, kan inte ligga ner utan måste sitta å sova. Idag har jag köpt gavisvon som räddade mig inatt.

Jag mår väl igentligen bra men gruvar mig så hemskt för hemresan imorgon. Åka tåg 5-6 timmar.....phu hur ska de gå??
Skumpa runt på rälsen får ta med mig kräkpåse. Jag har fina vänner som skriver å undrar hela tiden hur jag mår. Hur det gått å så. Men jag lever jag mår inte toppen men de ger väl med sig. Ingen bild idag tänkte jag bjuda på.

Vi hörs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards