Alla inlägg den 17 oktober 2018

Av Marie-Terese Granlöf - 17 oktober 2018 23:17

Dottern gråter sonen trotsar och maken skriker. Vad gör jag? Går och lägger mig med kudden över huvudet. Tänk att man är 34 år och är "efterbliven" "fattar ingenting" blir kallad kossa och är "helt dum i huvudet". Det är nästan alltid kul med barn och vet ni vad? De är inte ens tonåringar än. Jag står på mig ......små barn små bekymmer........

Vad gör då mamman? Jo eftersom de blev så hemskt tråkig stämning så bokade hon in fortet i umeå, med avion efteråt sedan pinchos i övik och bio på kvällen. Hel dag med familjen! Hoppas verkligen att de uppskattar detta!!

Det blev 1 timmes simning och jag har köpt simglasögon så nu går jag ner under vattnet å simmar vilket är mkt mkt jobbigare!!


Hörs!!

Av Marie-Terese Granlöf - 17 oktober 2018 16:59

Hela veckan har tillbringats i umeå samt jobbhelg på 38 timmar nu är jag människa igen (tror jag).

Senaste nytt 11 kilo på 8 veckor
Nya måtten är tagna också.

Armar totalt 3 cm på 8 veckor
Midja totalt 11 cm på 8 veckor
Lår totalt 5 cm på 8 veckor
Stuss totalt 9 cm på 8 veckor

Ångarar att jag inte tog byst också samt rumpa men de är som de är.

Skolan kräver en del men jag försöker aktivera mig så gott de går. Ikväll blir de simning iallafall. Kanske jag går på gymmet imorgon efter jag vart på bibblan. Gillar bara inte gym då jag otrivs med mig själv och har lite folkfobi. Får för mig en massa saker att folk tänker si och så om mig men säkert inbillning så klart.
Har ju hunnit med ett pannband till också. Bara två kvar nu från beställningarna.

Hörs!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards