Direktlänk till inlägg 3 oktober 2018

Oktober

Av Marie-Terese Granlöf - 3 oktober 2018 23:34

Idag har jag avslutat första kursen på dsk- utbildningen samt stickat klart femte pannbandet.

Jag sov i umeå från mån till idag. Idag snöade det lapphandskar i umeå,svårt att fånga på bild dock.

Caseseminarium hela dagen igår så drygt!! Igår var även första gången jag åt på restaurang efter op. Ja pinchos då såklart. Lagom stora rätter för mig.

Imorgon är de simning hade jag tänkt, sen på fredag blir de spännande med vikten igen. Under 69 hoppas jag å det är ju bara 2 hg men man vet aldrig kan lika gärna stå still?!

Hörs!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie-Terese Granlöf - 19 januari 2019 16:39

58 kilo!! Känns bra å köpa jeans i storlek waist 27 samt storlek 38!!! Oj va glad man är!! Omtentan idag kändes ganska bra iallafall sennom jag får äta upp det är en annan sak?! Vovven mår mycket bättre nu än innan operation isf vilket är mycket b...

Av Marie-Terese Granlöf - 12 januari 2019 11:29

Mitt mål 58 kilo idag väger jag 59. Ett endaste ett kilo kvar!!!! Klippte mig superkort igår. Håret mår ju inte så bra efter operationen så de blidde kort kort på huvve nu. Sen är de fler som har opererat sig. Älskade hunden fick akut livmodersinflam...

Av Marie-Terese Granlöf - 9 januari 2019 17:49


Minus 20 kilo snart!!! Har bokat återträff nu där jag opererades. 1 februari. Vad är de vi ska göra där tro?? Håller ju på i flera timmar..... min kollega och vän åker med mig. De bli ju super!! Ska två virrhönor ute å vimmsa omkring där. Ny vägning ...

Av Marie-Terese Granlöf - 2 januari 2019 22:54


Är så usel på att uppdatera denna blogg. Har ju varit utomlands 1 v. Ner 7 hekto!! INTE badat något då de va så inni h.....e kallt både i hav och pool. Har mest solat lyddnat på ljudbok och ätit. Nu är de innebandycup och jag agerar taxiverksamh...

Av Marie-Terese Granlöf - 21 december 2018 09:08

61,1 kilo bmi 24,5. Imorgon åker jag iväg en vecka och kommer att väga mig på söndagmorgon istället men då hoppas jag att de visar nedgång också. Det går väldigt sakta ner nu men de är ju iof bra så kroppen hinner med och huden också för den dele...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards